Pin It

סבי מצד אימי היה רוויזיוניסט, אך אינני יודע אם היה שייך למחתרת האצ"ל או ללח"י. אברהם יחזקאלי היה שמו. הוא היה צלמן (ככה קראו לבעל מקצוע בתחום הצילום) והתמחה בצילומי פורטרטים ופרחי ישראל. הימים הם ימי המנדט בפלסטינה-א"י כאשר אנשי ההסתרות (ההגנה) בירושלים הבינו כי אינו במועדון שלהם-הם פשוט החרימו אותו ואת החנות שלו שהייתה ממוקמת במה שנודע לאחר הרבה שנים כמדרחוב של ירושלים.

אבל, כאדם עצמאי אני נגד חרמות וכנכד לרוויזיוניסט (מה שקרוי "המשפחה הלוחמת") נראה לנו נכון יותר לשחק פעם בחודש (כמעט כל חודש) בארוחה מחתרתית, ולהציע תפריט עונתי ומשתנה לקבוצה בת 11 זוגות משתתפים מסביב שולחן אבירים אחד גדול ורחב. הארוחות מיועדות ליחידים וזוגות המעוניינים להצטרף לקבוצה לא ידועה סביב תפריט ידוע מראש (fix menu או פיקס-מנו). לקראת הקיץ אנו מציעים תפריט מרענן וקל ובחורף נציע תפריט יותר חם וכבד כדי להנות כמו דובים. אנחנו קוראים לזה אירוע מחתרתי. למה, אתם שואלים? כי אנחנו מקיימים את האירועים הללו כל פעם במקום שונה וטיפה אנדרדוגי.

בנוסף, תוכלו להעניק את החוויה של ארוחות מחתרתיות כשובר מתנה (או גיפט קארד) ליקירכם ולאהובים עליכם, למי שפורש בעבודה, לחובבי בישול או סתם מישהו שאתם חפצים לפנק. הם יודו לכם על הרעיון, על הטעמים ועל החוויה ואתם תהיו בטוחים כי נהנו מכל רגע, וכפועל יוצא: קיבלתם תמורה מעל ומעבר לכספכם ולהשקעתכם. 

רוצים להיכנס לרשימת התפוצה שלנו כדי שנודיע לכם בכל פעם שאנו מקיימים ארוחה מחתרתית, כתבו לנו למטה.

מחתרתית

התנאים הנלווים עלות: במידה ומדובר בזוג עד 5 מוזמנים (היה והשף מגיע עד לבית הלקוח) אז עלות מינימום תעמוד על 2,500 ₪. לקבוצות גדולות יותר, תוכלו לקבל מחירים אטרקטיביים יותר פר אדם לבוש: סמארט-קז'ואל עד אלגנטי. כמות: עד 26 מוזמנים, ישיבה סביב שולחן אבירים אחד. התכנסות 1930-2000. זמן שהות: ללא הגבלה, אך נע בין 3 עד 5 שעות. תשלום: מלא ומראש של כל הזמנה, גם באחת מהאפליקציות התשלום: ביט bit פיי pay או פייבוקס paybox או בהעברה בנקאית. ביטולים: עד שבוע לפני האירוע. מיקום והסברי הגעה יישלחו למזמינים (כיוון שכל פעם נקיים את הארוחה במיקום אחר). התפריטים באתר זה מייצגים את יכולותיו של שף ארז שטרן, אך אינם מחייבים אותו בשום צורה לדבוק בתכולתם המלאה. אנו מקפידים להתאים את התפריטים שאנו מציעים לכל קבוצה ולקוח בהתאם לשיחה מקדימה.

 

 

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.