מסיבות פורים חוזרות לחג הקרנבלים האולטימטיבי. שבוע המסיבות הכי צבעוני של השנה יוצא לדרך וזה הזמן להיות היפסטר בלי שישפטו אותך, לצאת במחשוף צועק בלי שיצעקו לך ולחבוש את הפאה הצבעונית שמעלה אבק בארון. כל זה בליווי אלכוהול עד דלא ידע - כי בפורים כולנו נאמנים למסורת. אז כדי להקל עליכם את החיפוש אחר מקום לחגוג בו את החג, אספנו את מיטב מחלצותיינו כדי לחגוג את פורים עם תפריט מענג כמיטב המסורת היהודית. החג הכי שיכור שיש – עומד בפתח, אז הנה מ..ת..ח..י..ל..י..ם.

ואם כבר על שיכר מדברים, הכירו את ההמלצות שלנו להתאמת יין לתפריט ולמנות השונות בארוחה.

יש משהו מאוד מבולגן, סליזי ופרוע בתקופת הקרניבלים שאפילו הדתות היהודית והנוצרית מאפשרות זאת (לא בלי מגבלות), מתוך הבנה שאת כל הרצינות, העומק והאמונה של חיי היום יום - חייבים לשחרר את החבל אחת לתקופה כדי שכולם יוכלו להוציא קצת קיטור. לשף ארז שטרן מגוון של לוקיישנים איתם הוא עובד לאורך ימות השנה ומסוגלים לארח מגוון אירועים קטנים ואינטימיים. בתחום הקולינרי זו אולי סיבה לתת קצת לדימיון וההשראה לעבוד שעות נוספות בכדי למצוא מנות שהתחפשו (ולא רק עוגיות עם פרצוף של ליצן). כך, אנחנו ממליצים על שילובים שלא חשבנו עליהם קודם לכן. ביקור בלשונית המתכונים תוביל אתכם לגלות על מה אנחנו ממליצים. בין השאר תהנו משילוב טמפרטורות (מנות של חם וקר). מנות של טקסטורות מתנגשות או הפוכות (רך וקראנצ'י). שילוב טעמים מנוגדים (מתוק ומלוח). מנות ויזואליות מתעתעות כמו מהמטבח המולקולרי שלדעתנו - הינו הפורים של המטבח הקלאסי אותן תמצאו בסרטון הבא:

  

או כמו בשירה של נעמי שמר על פירות חדשים שממציאים לנו במכון ויצמן ברחובות. 

פורים התפריט 

רוצים לשמוע על עוד פתרונות קולינריים נוספים שמציע השף ארז שטרן? רוצים להכיר תפריטים נוספים מבית היוצר של השף - ארז שטרן? רוצים לדעת איך זה עובד? או שמא עוד פרטים מלבד התפריט המיועד לחג, אודות מסיבת פורים ונשף המסכות שלנו? התקשרו 050-5852785 והבטיחו את מקומכם, או השאירו פרטים בלשונית צור קשר

התפריטים באתר זה מייצגים את יכולותיו של שף ארז שטרן, אך אינם מחייבים אותו בשום צורה לדבוק בתכולתם המלאה.

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.