Pin It

קרמים, בשמים וטיפולי יופי הן כבר לא מילים גסות עבור בני המין החזק. אז איך נשמור על העור במהלך היומיום? ואיך נסייע לו להתאושש במזג האויר הישראלי? הנה כמה טיפים שיסייעו לגברים שבינינו לשמור על מראה מטופח ועור בריא – גם לאחר יום עבודה טיפוסי אך מייגע בארץ שטופת השמש שלנו.

בגלל היותה של ישראל מדינת סף מדברית (בכל זאת שני שליש מהמדינה נחשבים מדבר לכל דבר ועיניין) האוויר יחסית יבש ובמיוחד בדרום הארץ, כאשר בתקופות מסויימות שיעור הלחות יכול לנוע סביב 10-12% (שנחשב לאחוז מאוד נמוך). הוסיפו לכך עייפות (הישראלי הממוצע עובד שעות רבות, גם אם הפיריון שלו נמוך ב-25% לעומת המקביל לו במדינות המערב) והמעבר בין אזורי חימום-קור (בחורף) מיזוג-חום (בקיץ) שונים וקיבלתם עור מיובש, עמום ועייף. אומנם העור הגברי עבה יותר מזה הנשי, אך היובש הקיצוני אינו מיטיב גם עמו. הנה עצות הזהב שלנו עבור הגברים שבחבורה.

לחות, לחות, לחות
מומלץ להשתמש בקרם לחות, ג'ל או תחליב על בסיס מים. במהלך שעות היום (במיוחד אם מדובר ביום עבודה ארוך) מומלץ לשטוף את הפנים ולהתרענן ואז להניח שוב קרם לחות על הפנים והצוואר (מומלץ לא לוותר גם על קרם עיניים).
אל תשכחו להשתמש בקרם הגנה, במיוחד בידיעה שאתם יוצאים לחוף או לאופנוענים החושפים ידיים, רגלים ואת העורף לשמש.
חלונות אינם תחליף למסנן קרני ה-UV ההרסניות והמסוכנות, לכן חשוב להגן על העור ולהשתמש בקרם הגנה (מומלץ להקפיד על מקדם הגנה גבוה). בנוסף, השתדלו לשמור על תריסי החלון שלכם עמומים, כך שאור טבעי יכנס לחדר אך בלי הקרניים המסוכנות.

הקפידו על שימוש בדאודורנט
דאודורנט הוא מוצר חובה (בין אם אתם עובדים פיזית או לא). אל תשכחו להשתמש בו כדי לשמור על סביבה נעימה גם עבורכם וגם עבור הסובבים אתכם.

שתו הרבה מים
במהלך כל שעות היום, מומלץ להרבות בשתיית מים ולוותר על אלכוהול; מים יאפשרו לגופכם לשמור על רמת לחות מספקת. נסו לשתות כוס מים בכל שעה לאורך היום. זה גם מרווה וגם נטול קלוריות. לכן, לפני היציאה לעבודה מומלץ להצטייד בבקבוק מים ולמלאו כל פעם על פי הצורך. כך תימנעו מתחושת יובש בשפתיים.
עור השפתיים העדין הוא הראשון לסבול מאוויר יבש. אל תשכחו לקחת אתכם באלם (סוג של ליפסטיק, נטרלי בטעם ונטול צבע) לשפתיים ולהשתמש בו כבר בתחילת היום.

הזינו את העור גם לאחר שעות העבודה
לאחר שהגעתם הביתה, חשוב להעניק לעור טיפול משקם לאחר יום העבודה המפרך כדי להסיר לכלוך, תאי עור מתים ושומן עודף שהצטברו על העור במהלך היום. כשתגיעו הביתה או למחוז חפצחם, שטפו את הפנים בסבון פנים ואז הניחו מסכת לחות שתזין, תשקם ותחדש את העור. עכשיו אתם מוכנים למלחמת ההישרדות היומיומית. אז, תתחילו לדאוג לעצמכם כי אף אחד אחר לא יעשה זאת עבורכם!

תזונה
רק אל תשכחו שגוף יפה ונקי תלוי גם בתזונה מאוזנת ובריאה. הקפידו על אכילת שפע של ירקות ופירות טריים לצורך תפריט עשיר בויטימינים, המעיטו בשומנים וסוכרים ואיזון ביחסים שבין חלבונים ופחמימות. אם אתם רוצים את הטיפים שלנו לתזונה נכונה או את ההמלצות שלנו לשמירה על המשקל – כנסו למאמרים. רוצים לצחוק קצת? עם סרטון של ניר וגלי מארץ נהדרת על עיכול סופגנייה של חנוכה הבאנו לכם אותו לצפייה קלה ומהנה....

אחריות חברתית
עולם היופי והטיפוח העצמי מתקשרים בעיני השף ארז שטרן לעולם שלם ורחב יותר של העצמה אישית, של יופי ואסטטיקה (וכשאנחנו אומרים אסטטיקה הכוונה גם-בין השאר-לכל הדברים שג'נטלמן חייב שיהיה לו באמבט) על כל גווניה הצרכניים והתרבותיים המבוססים על ידע וחשיבה צעד אחד קדימה. של קיימות (שהיא היכולת להמשיך לקיים תהליך פיתוח המספק את צורכי ההווה ללא סיכון של יכולותיהם של הדורות הבאים לספק את צורכיהם שלהם - לאורך זמן). בעולם של צריכת יתר של משאבי הטבע, אנחנו מעוניינים להציע לכם לעצור רגע במרוץ היומיומי המטורף ולחשוב מה אנחנו משאירים לדורות הבאים?
כחלק מאחריות תאגידית, הסביבתית והקוד האתי שלנו בסטודיו שף - ארז שטרן מחייבת אותנו כצרכנים להתעניין ולוודא למשל:

• שהרשות המקומית בה אנו חיים דואגת למיחזור של אריזות הקוסמטיקה בה אנו משתמשים.

• יש לדאוג ולחקור שמוצרי הטואלטיקה לא נוסו על בעלי חיים.

• לוודא שהמזון שאותו אנו צורכים (המבוסס על חקלאות מתועשת כמו עופות, בקר, דגה, ירקות ופירות) - באה שלא על חשבון נעשקים.

• גם לחקלאים שלנו ולחקלאות הישראלית מותר ומגיע לקבל תמורה נאותה והוגנת על פרי עמלם.

אם כל אחד מאיתנו יעשה את הפעולת הקטנות והפשוטות הללו - לא רק נדאג לגופנו שלנו, אלא גם לאלה של הדורות הבאים...ובכך נקרב את הגאולה.

 

ותודה למיכל נוסבאום על העזרה בכתיבת המאמר

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.