Pin It

איזה כיף!!! It’s happy hour! זו השעה בה העובדים מתמלאים בתקווה (מהולה ברעב) וצורך בנשנושים ובכיבוד קל שיעודד אותם לוותר על קופסאות המזון מהבית או על חדר האוכל עם המטעמים התעשייתים של הקייטרנג המקומי. לקראת ההפי האוור הבא, כדאי שתכירו את הפינוקים הבאים שישמחו כל לבב אנוש במשרד.

כל עובד מחכה לרגע המיוחל בו תהיה לו אפשרות להתנתק קצת מהמחשב, הטבלאות והטלפונים לטובת הפסקת הפי האוור מפנקת, במיוחד כי לא מדובר באירוע שקורה כל יום. אלכוהול, מוזיקה ונשנושים בגדלים שונים הם מה שמצפה לרוב העובדים, למרות שלא פעם, תמצאו מנהלות רווחה ומנהלי משאבי אנוש מנסים לספק חלופות יותר אטרקטיביות ושוברות שגרה. כיום יש חברות שמצליחות לעשות זאת ומציעות רעיונות לאירוע שיהפוך לשיחת המסדרון השבועית.

בין אם עובד מן המניין שעושה פריסה (מה שנקרא: in the mood כמו במוסיקת הרקע כאן למטה) לרגל יומולדתו, בין אם בחבר'ה בעבודה מארגנים אירוע פרישה ובין אם אתם מפקים אירוע happy hour במשרד או בפירמה - מדובר על מלאכת מחשבת עליה שוקדים בסטודיו שף – ארז שטרן שבועות וחודשים. כל זאת, על מנת לא להשאיר שום דבר ליד המקרה. במידה והאירוע שלכם כולל מספר ספקי משנה מקבילים, אותם נעזור לכם לבחור בקפידה כדי שלכל רעיון מקורי ויצירתי יהיה מענה מדויק. פשוט כי בכל אירוע, אנחנו רוצים שהאורחים יקבלו בדיוק את מה שהבטחנו ותכננו עבורם, שהם יתרגשו ויזכרו את האירוע כחווית אירוח שמימית וחיובית (כמו בשירן של הקרודטס על נעלי תחרה בוורוד). הלקוחות שלנו מעריכים את זה מאוד והראייה לכך שרבים מהם הולכים איתנו לאורך שנים, ואת המלצותיהם תוכלו למצוא בלשונית ההמלצות שבאתר.

 

מלבד אוכל ואלכוהול, בסטודיו שף – ארז שטרן, תמצאו מגוון רחב של אפשרויות לאירועי HAPPY HOUR כגון חדרי מוזיקה עמוסים בכלי נגינה שונים הכוללים מדריכים ומורים, עמדות מעוצבות, מכשירי מציאות מדומה (VR), אמני סטנדאפ, הופעות של הרכבי מוסיקה שונים, מרצים במגוון תחומים, עיצוב תפאורה, מיתוג אירוע וכו'. כמובן שנשתדל לספק ללקוחותנו מבחר של רעיונות בהתאם לרצונותיהם ונסייע בגיוון רעיונות וכיוונים יצירתיים ואסטטיים.

התוספות שמשלימות: מאחר ובסטודיו שף – ארז שטרן מתמחים בהפקות אירועים לחברות וארגונים, יש לנו פתרונות יצירתיים לכל סוגי האירועים והכל מותאם לתקציב ולאופי האירגון מולו אנו עובדים.

מתי כדאי להזמין: אירוע חד פעמי חשוב לסגור לפחות חודש מראש – כדי למנוע מצב של עיכובים ובעיות לוגיסטיות. על מנת ליצור אסטרטגיית אירועים עם רצף שנתי מומלץ ליצור איתנו קשר לפחות חודשיים לפני תחילת השנה.

סטודיו שף – ארז שטרן הוקם כבר בשנת 2004 לאחר שהגשים את חלומותיו בשני שלבים – הראשון כאשר פתח את ביתו (שבשכונת בבלי בתל אביב) לאירועים אינטימיים וקטנים (עד 12 איש) בחיפשו אחר רעיון קולינרי ייחודי ושונה מעולם המסעדות שכבר היה מושרש במדינת ישראל. בעוד השני היה הרחבה של הקונספט (אירועים של עד 100 איש) ומיקומו בלופט רחב ידיים, מושקע ומדהים ביופיו, בבית פנורמה בדרום תל אביב. את הקפיצה הבאה עשה לאור משבר הקורנה והסגרים שליוו אותו שגדעו את עולם המזון, המשקאות, המסעדנות והאירועים אך הצמיח נישה חדשה של אוכל מוכן לבתים של לקוחות או מגוון ומבחר של מגשי אירוח, המאפשר טעימות מכל מיני סוגי מנות בלי להתמלא מהאוכל וגם ממזונות ומגשי אירוח שעושים כיף – בקרב הלקוחות ו"וואוו" בקרב האורחים. "למעשה, כך הגעתי לקונספט של פינגר-פוד המתאים לאירועי קבלת פנים, קוקטייל ומינגלינג" מספר ארז.

הודות ליוזמה, ליצירתיות, לידיים המיומנות ולחוש האסתטיקה המפותח – הצליח ארז להגשים את כלל חלומותיו.

הקונספט: חנות משלוחים שעומדת לרשותכם ואתם יכולים להזמין הן את מנות הביס, את הטאפאסים או את הפטיפורים. מה שבטוח הוא שהפי האוור עם מגשי האירוח של השף ארז שטרן ישאיר את העובדים שלכם עם טעמים נדירים בפה.

במה מתפנקים: לבחירתכם מגשי אירוח מלוחים או מתוקים, כשההמלצה שלנו היא כמובן להזמין מבחר של מגשים משתי האופציות. אחרי הכל, כשהשעה שמחה - תראו איך אני נראה (כמו ששר שלמה גרוניך) והשולחן מתמלא במגוון מטעמים צבעוניים מלאי טעם, כדאי פשוט – לנסות הכל. כדי לגוון – תוכלו תמיד להזמין את העובדים לשעת תה עם כל הכיבוד הנלווה לטקס תה מנחה.

 

התוספות שמשלימות: התוספת הראשונה היא כמובן הקוקטיילים – סנגרייה (קרה בקיץ וחמה בחורף) או קאווה ספרדית קלילה שיעזרו לכם להחליק בגרון את כל הפטיפורים הנהדרים. בנוסף תוכלו לפנק גם בעמדת קפה רץ (עם בריסטה-מן) ושתיה קלה. במידת הצורך ועל פי מידתכם, תוכלו לבחור בהוספת ספקי משנה כמו סידורי פרחים ודקורציה נושאית (מיתוג),עמדת DJ (תראו איך ליווינו את השעה השמחה במוסיקה צעירה ותואמת), ציוד נלווה מחברות השכרת ציוד (כמו למשל: שולחנות כיבוד, מפות, צלחות, סכו"ם, מפיות מבד, ריהוט פינות זולה, שימשיות וכו') ועד ושירותי בר להזמנה – איתם אנו עובדים.

שירות: קחו בחשבון שבאירועים גדולים עם 20 מוזמנים ומעלה, מומלץ להזמין איש שירות שידאג לסידור ולתכלול האירוע (לפני) לתפעול ואירגון (תוך כדי) לניקיונות והחזרת המקום לקדמותו (לאחר האירוע) שעלותו עומדת על 500 ₪ – האחד.

מתי כדאי להזמין: בימות השנה הרגילים לפחות שבוע מראש. החלטתם להתפנק לפני החגים? מהרו להזמין לפחות שבועיים מראש.

caviar spring rolls2 eggs salad

כאן הבאנו לכם כמה דוגמאות מתוך המגוון העשיר של מגשי אירוח מלוחים: בליני עם גבינת שמנת, קוויאר ועירית, ספרינג רולז במילוי ירקות ומגש של פחזניות במילוי סלט ביצים. רוצים להזמין כאן ועכשיו? התקשרו ישירות בטלפון 050-5852785

 

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.