טקס החינה ידוע בתור אירוע משמח המלווה את בני עדות המזרח. כאשר מסורתית אירוע שכזה מתקיים מספר ימים לפני החתונה עצמה. הטקס נוסד מתוך רצון לברך את בני הזוג (כי ילדים זה שמחה) ולפזר סביבם ברכות של מזל טוב, אושר, בריאות והמון שמחה. טקס החינה הוא אירוע משמח עם המון מצב רוח טוב, כאשר תוך כדי משלבים ריקודים, בגדים מסורתיים, צבעוניים ומיוחדים. אך העיקר, הוא האוכל המסורתי. כזה שמשעשע את חיכם של המזמינים והן של המזומנים כאחד.

בסטודיו שף-ארז שטרן, אנו מקפידים גם על הפינוקים המתוקים שבסוף הארוחה עם העוגיות המסורתיות של החינה כדי שתהנו מכלל החוויה המיוחדת.

 

אז איזה אוכל כדאי להגיש בחינה? למרות ועל אף שהשף ארז שטרן אינו נמנה על העדה המרוקנית, אנחנו אוהבים להמליץ על מגוון תפריטים באתר אך בעיקר על שילוב של מנות מסורתיות (כאלה המוכרות מן המטבח המרוקאי שבטוח כי ילהיבו את כלל האורחים) עם נגיעותו וטאץ' של מודרניות. כאשר הקריצה המודרנית תבוא לידי ביטוי בשימוש בחומרי גלם מסויימים, בעיצוב מנות מיוחד ובטעמים חדשים שהשף ארז שטרן יודע מתוך ניסיונו העשיר במטבחי עולם. ארז מכיר היטב גם את סגנון הבישול המרוקאי ומציע תפריט לחינה כיד המלך. בין שאר האלמנטים בתפריט תמצאו מגוון סלטים מרוקאים ומתאבנים, דגים חריפים, תבשילי בשר מטריפים, חומוס עם גרגירים, לחמי פארנה אותנטיים טריים מלווים עם ממרחים וגם מבחר של קינוחים מתוקים.

חשוב לנו להדגיש כי תפריט האוכל של חינה הינו תפריט עשיר ומפנק בדיוק כאילו מדובר היה בתפריט של חתונה. בסטודיו שלנו תוכלו להנות מארוע קטן של 30 איש ואפילו עד 100 מוזמנים. בסטודיו שף-ארז שטרן אנו מקפידים (כמו בכל אירוע) להרכיב תפריטים עם הדגשים עד לפרטים הקטנים ביותר, עם חומרי גלם מן המובחרים שבשווקים.
אנחנו כמובן מאלה שמאמינים כי מסיבת חינה לא תהיה שלמה ללא שולחן המתוקים מלא ומרהיב לעין, ובליווי תה תבלינים חם ומתקתק. אנחנו כמובן לא פוסלים ולא מבטלים את ההנאה שיש לסבתות או לדודות במשפחתכם (כל אלה שאחראיות על הכנת העוגיות והממתקים לחינה ולמימונה), הן בוודאי תרצנה להכין גם את הממתקים והעוגיות לחינה.

התקופה שלפני חתונה, גם אם מדובר בחתונה קטנה - עשויה להיות תקופה לחוצה ועמוסה לכל המשפחה, לכן ההמלצה שלנו אל הזוג המתחתן: נסו לשמור על אווירה רגועה ונעימה. הקפידו להקיף את עצמכם באנשי מקצוע טובים וחיוביים וכך תצליחו ליהנות מכל רגע. בסטודיו שף-ארז שטרן החינה שלכם בידיים טובות. הן מבחינת הלוקיישן, הן מבחינם הטעמים, הן מבחינת העיצוב המסורתי של הסטודיו. בינתיים נאחל לכם חינה שמחה ועשירה בסגולות של מזל ואושר. 

אם אתם מעוניינים לקיים שבת חתן בשבילו או מסיבת רווקות בשבילה - גם על אירועים אלו אנו יודעים לתת מענה מתאים, מכבד ומפנק.

תפריט לחינה

כל התפריטים באתר זה הינם תפריטים להמחשת יכולותיו הקולינריים של השף ארז שטרן ואינם מחייבים אותו ליישמם אחד לאחד, אלא על פי שיחה מקדימה בנושא התפריט עם כל לקוח ולקוח

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.