Pin It

אחד מסוגי דברי המתיקה הכי טעימים, מיוחדים ואיכותיים הם פרליני שוקולד. למביני העניין בינינו שכבר התנסו בטעמם המיוחד של הפרלינים וגם לאלו שטרם, כדאי מאוד שתדעו מה זה בכלל פרלינים וממה הם עשויים.


מה מוצאו של הפרלין וממה הוא עשוי?
מהמאה ה-18 לערך, השימוש בהגדרה פרלין התייחסה לממתק שיוצר משקדים שצופו בקרמל, אבל מאז ועד היום ההמצאה הזו פותחה, וכיום אנחנו קוראים בשם פרלינים לכל ממתק המבוסס על שוקולד איכותי וקטן, אשר ממולא במילוי מכל סוג שהוא: פתוח (רואים את המילוי), סגור (המילוי סגור בתוך מעטפת שוקולד מכל צדדיו) או מצופה (שוקולד חם נמס שנשפך על מילוי שהוכן מראש).
ניתן לתכנן וליצור פרלינים במגוון דוגמאות והיתרון הכי גדול של הפרלינים, הוא שלא משנה באיזו צורה או באיזה טעם תקבלו אותם, זה תמיד יהיה מחומרי גלם איכותיים, עם נראות נהדרת (עם קישוט או בלעדיו), ריח נפלא וכמובן – טעם מצוין שאי אפשר להישאר אדישים אליו, וטקסטורות שמשתנות מפרלין לפרלין, ואותן כיף להרגיש בחלל הפה.
המחקר הבריאותי מראה ששוקולד וסוכר מסייעים לתחושת סיפוק והתרוממות רוח ואם צורכים מהם במינון ובכמויות נאותות, אנחנו בהכרח נרגיש טוב יותר עם עצמנו ועם הסביבה.

סוגי פרלינים מגוונים בהתאמה אישית
כשבוחרים פרלינים צריך להתייחס לבחירה ממש כמו בחירת טבעת יהלום ונסביר את כוונתו. מומלץ מאוד לקנות פרלינים רק מחברה אמינה, עם התמחות ייעודית בשוקולדים איכותיים. יש בשוק מבחר חברות בוטיק שמובילות את טרנד ייצור השוקולד והפרלינים ושההתמחות שלהם היא בייצור פרלינים במגוון טעמים וסגנונות. ביניהם: תמצאו את איקה (כהן) שוקולד, רוי שוקולד (של רואי גרשון), קרדינל (של אלי טראוב) ומישי (בלוג) בוטיק שוקולד. כולם שוקולטיירים (שף שוקולטייר) מקצועיים בתחומם.

תוכלו לבחור פרלינים ושוקולדים מבין מגוון סוגים: פרלינים עם וניל צרפתי, פרלינים קראנץ' ואגוזים, קרם קפה, פרלינים אייריש קרים, פרלין קרמל, פרלינים טראפלס, פרלינים שוקולד חלב, פרלינים במילוי ליקר ועוד רבים וטובים שקצרה היריעה...

פרלינים עושים אותך מאושר יותר
מגיע שלב בחיים שבו אנחנו מבינים שלא כל מה שלימדו אותנו בתור ילדים הוא בהכרח נכון וזה תקף גם ובמיוחד כשמדובר על שוקולד.
כפי שוודאי כבר הבנתם מהדברים שהועלו במהלך הכתבה, שוקולד איכותי במינונים מבוקרים לא רק שאינו מזיק, אלא הוא גם מספק וממלא אותנו בהרבה מאוד אושר. תיהנו מפרלינים טעימים ותזכרו – הכל במידה!

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.