מגשי אירוח: הפיתרון המושקע לאירועים, מפגש משפחתי או בילוי רומנטי

למי שאינו מסתפק בפשוט, הצפוי, המוכר והסטנדרטי מגשי אירוח הם התשובה לפינוק אמיתי: עם חומרי גלם משובחים, עיצוב מוקפד וטעם מנצח במגוון ממגוון מטבחים. רק לבחור

מגשי אירוח מושקעים ואיכותיים הם פתרון קלסי למארחים, ולא רק בימים של הגבלות על מספר המתקהלים (כמו שנהוג היה בקורונה, במלחמות ובמבצעים). המגשים מתאימים לאירוע חברתי מצומצם במשרד, בבית, וכהשלמה לארוחות משפחתיות מפנקות וגם לבילוי זוגי בבית או בחוץ.

למארחים המדקדקים, מגשי אירוח הם דרך מושלמת לקבל את האורחים, עם תפריט מגוון, מנות איכותיות, חומרי גלם משובחים, טעם מנצח ומראה מוקפד ואסטטיות. כדי שכל המרכיבים יכללו במגשים כדאי לפנות ולהזמין ממי שמתמחה בהם, ומצליח לקחת את הקונספט אל מעבר הממוצע, הפשוט והמוכר. מגשי אירוח מושקעים ומוקפדים ניתן למצוא בחנות המשלוחים המתקראת הדליקטסן של השף ארז שטרן.

לשף ארז שטרן ניסיון רב בעולם האירועים הפרטיים וכמובן בבישול עילי ללקוחות, תחום בו הוא מתמחה מזה 20 שנה. את אהבתו לתחום הבישול ספג עוד בבית כאשר סבתו ההונגריה הטמיעה בו את תבשיליה. את הכשרתו המקצועית החל בלימודי טבחות במכללת הדסה (בירושלים) עם התמחות במלון "המלך דויד" בירושלים. לאחר שני תפקידים האחד באילת והשני בירושלים, המשיך בלימודי קולינריה בבית הספר ע"ש פול בוקוז בליון-צרפת (Institut Paul Bocuse) אותם סיים בהצטיינות. כחלק משיטת הלימוד הכוללת מספר סטאג'ים, התמחה ארז במסעדות מעוטרות כוכבי מישלן. לאחר חזרתו לישראל עשה מספר תפקידים באילת, בירושלים ובתל אביב.

לפני 21 שנה הפך השף שטרן לעצמאי, תחילה בייצור עוגות וקינוחים ביתיים לבתי קפה ומסעדות ולאחר מכן עבר לאירוח ביתי לארוחות גורמה החל מזוג ועד 12 איש בדירה מעוצבת בשכונת בבלי. ומשם עבר לארח בלופט ששיפץ, החל משמונה ועד 50 איש לאירועים פרטיים ועסקיים ואפילו עד 100 איש לאירועי קוקטייל. בשנתיים אחרונות משמש שטרן כשף פרטי רב פעלים - הוא מתארח בבתים פרטיים לאירועים אינטימיים וססגוניים עם תפריטים המותאמים על פי מידה, כמו גם עבודה עם מספר לוקיישנים בהם המטבח פתוח לרווחת המוזמנים בהם הוא מתארח כשף הבית ומבשל לעיניי הלקוחות בקבוצות של 20-50 סועדים.

בעקבות התפרצות הקורונה הבין השף שטרן כי אינו יכול לשקוט אל שמריו. "כך למעשה נולד הרעיון של מגשי האירוח שלי כפתרון חלופי לארוחות בנוכחותי. המגשים מתאימים בשלוש וריאציות: כארוחה מלאה, כהשלמות של מתאבנים או כתוספות שילוו ארוחה גדולה, בין אם מדובר באירועי חברה מצומצמים, בבילוי רומנטי זוגי בים או בפארק או במסגרת ארוחות משפחתיות אינטימיות", אומר השף ארז שטרן. "החלטתי לא ל'התקרבן' ולא ל'התבכיין', אלא להמציא את עצמי מחדש, ולשם כך הקמתי אתר ייעודי לנושא. באתר ניתן למצוא כ-100 סוגים שונים של מגשי אירוח ושל אוכל מוכן לצד הצעות ותפריטים לארוחות מוכנות שלמות, והכל במרחק לחיצת כפתור".

האתר ידידותי למשתמש וכולל מספר קטגוריות בהם ניתן למצוא מגוון רחב של מגשי אירוח: אקסקלוסיביים (בסגנון מגשי אירוח למסיבות קוקטייל) ועד מנות ביתיות, בהן מגשי אירוח בשריים, ולעומתם כאלה המתאימים לצמחונים או טבעוניים; מגשי אירוח מהמטבח האסייתי; מגשים מלוחים ומתוקים ומגוון של פתרונות קולינריים ומזון מוכן לחגי ישראל.

"בנסיעות לחו"ל, בת זוגי ואני אוהבים ללכת לבתי מלון ומקומות המגישים תה מנחה (Afternoon Tea), אך בארץ לא הצלחנו למצוא מענה לאהבה המשותפת שלנו. מתוך החוסר נולדה יצירה יש מאין - מגש זוגי מיוחד המכיל: שלושה סוגי כריכים, זוג סקונס המוגשים עם גבינת מסקרפונה וריבה. כל זאת בלוויית מאפים מתוקים המתאימים לבילוי של אחר צוהריים נעים ורגוע באווירה בריטית וניחוח של חו"ל. מאז העלאת הקטגוריה של מגשי האפטרנון תה באתר, האוכלוסייה האנגלוסקסית באזור רעננה למשל ממש הסתערה עליו", ממשיך שף שטרן. "מעבר לקומבינציית האפטרנון תה הזוגית, אני מציע גם מבחר של מגשים המבוססים על בקשות הקהל המתאים למגוון צרכים בסגנונות שונים הכוללים מנה ראשונה, עיקרית וקינוח, אותם ניתן לקחת לפיקניק וליהנות מכל העולמות - טבע, חברותא, אוכל טוב, והחיים היפים".

 
ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.