Pin It

בשנים האחרונות הולך ומתפתח בארץ טרנד של אירועי בוטיק. אירועים כאלו הם למעשה אירועים שתפורים במיוחד עבור הדרישות הספציפיות של כל אירוע ואירוע, ודורשים תשומת לב מיוחדת ומקום שיודע לתת את המענה ולספק את כל הצרכים של מפיקי אירועים ולקוחותיהם.

מקום שכזה הוא ללא ספק: הסטודיו של השף ארז שטרן, אשר מאפשר לכם לעבוד עם מספר מקומות פוטנציאלים ברחבי תל אביב רבתי. כאשר כל מתחם אירועים נותן פיתרון ייחודי, שונה ואחר ממשנהו.

אירועי בוטיק
האולמות והחללים איתם אנחנו עובדים מציעים לכם את כל מה שתצטרכו עבור אירועי בוטיק אורבניים. כולם בעלי ניחוח יוקרתי, בין אם מדובר באירועים פרטיים כמו שמחות משפחתיות (חתונה, ימי הולדת, בר מצווה, בריתות ועוד), ובין אם אתם מתכננים אירוע עסקי כמו השקת מוצר, הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, ישיבת הנהלה או אורחים מחו"ל.

אולם כל הלוקיישנים איתם אנו עובדים תוכננו ונבנו כך שכל פרט ופרט בארכיטקטורה ובעיצוב הפנים שלהם יוצרים אווירה מודרנית ועדכנית, ובאופן שמאפשר גמישות מקסימאלית אשר מתאימה בדיוק לתכנון אירועים עיסקיים מכל הסוגים. התאורה הטבעית השופעת במקומות איתם אנחנו עובדים יחד עם המיקומים הנוחים והנגישים הופכים את השירות שלנו לכזה שהינו ייחודי, שונה לחלוטין מאולמות וגנים אחרים. מקום שבו כל הנוכחים באירוע (בין אם מדובר במארחים ומזמיני האירוע ובין אם מדובר באורחים) מרגישים כי הם נמצאים באירוע שתוכנן אך ורק עבורם.

כל מה שצריך לחוויה יוצאת דופן
כל הלוקיישנים איתם אנו עובדים מצויידים במיטב האביזרים שהופכים אירועי בוטיק להצלחה מסחררת. מערכות ההגברה במקום הן איכותיות בצורה יוצאת דופן, והמקומות תוכננו כך שהאקוסטיקה בהם תהיה ברמה של אולם הופעות מקצועי. אירועי הבוטיק הייחודיים שלנו מתקיימים באווירה אורבנית, בה הכל קורה כאן ועכשיו, והשילוב בין החדשנות לבין הטאץ' הייחודי והמגוון של הפתרונות הקולינריים של השף – ארז שטרן, הם פשוט בלתי נשכחים, כולל מנעד רחב ומגוון של מגשי אירוח ואוכל המוכן בחנות המשלוחים. לא משנה איזה אירוע אתם מתכננים, בסטודיו שף – ארז שטרן תמצאו אוזן קשבת לכל דרישה מיוחדת שתהפוך את אירוע ההשקה או אירוע הבוטיק שלכם למשהו חד פעמי ולחוויה יוצאת דופן.

 

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.