משרד רון בלייברג - אדריכלות פנים, עיצב עבור השף ארז שטרן סטודיו לאירוח ואירועים

רון בלייברג בוגר תואר ראשון בחוג לעיצוב פנים במסלול האקדמי של המכללה למנהל. נולד וגדל בקיבוץ כפר גלעדי וחי כיום בתל אביב.סגנונו האישי משלב בין עברו הקיבוצי להווה העירוני. את משרדו הקים בשנת 2006. מאז הקמתו, הוא מעניק פתרונות עיצוביים לחללי פנים ובונה שפה גרפית ייחודית ומבדלת לבתי עסק בתחומים שונים. המשרד מוביל קו עיצוב חדשני, עכשווי, המחובר למגמות שונות בעיצוב הבינלאומי. כאשר כל פרוייקט מורכב כפאזל של עולם תוכן לכדי תמונה לגיטימית ברורה, היוצרת חוויה טוטלית נועזת, מפתיעה ומדוייקת.

לופט3 לופט4

סטודיו שף - ארז שטרן

בחמש השנים שקדמו לפרוייקט פעל השף ארז שטרן כ"שף המארח בביתו" בשכונת בבלי בתל אביב. השירות שמוצע כיום כולל אירוח בלופט מעוצב  ומהודר המיועד להעניק חוויה ייחודית. הקוספט של "סטודיו שף" שנבחר לפרוייקט מבוסס על המוצר הקיים ותורם במיקוד ובמיתוג של המוצר הרקסקלוסיבי.

הרעיון העיצובי שנבחר למבנה שואב השראה מעולם האומנות העכשווי ומסגנון החיים המתלווה אליו, והן מעולם הקולינריה המודרנית. ארז שטרן כדמות גסטרונומית ידועה העומדת בחזית העסק, הוא למעשה, שף-אמן הפועל בלופט תעשייתי המהווה מגרש משחקים קולינרי.

הלופט נמצא בבניין תעשייה, מסחר ומשרדים בשולי העיר, מתחם המייצר חוויה שונה בעלת אלמנטים כמעט מחתרתיים, המתחם משמש את השף לעבודה ולאירוח, מעין "סטודיו". ארז שטרן מציע מגוון חללי אירוח בלופט המעוצב שלו, שערוך בכל הרמות להכנת ארוחות גורמה לעיני האורחים ולהוצאת המנות מהמטבח הגלוי לעין אל הלקוחות.

עיצוב הלופט הינו תעשייתי, אך לא מנוכר יתר על המידה כיאה למתחם אירוח. אחת ממטרותיו של בלייברג בעיצוב החלל הייתה להעניק לו מאישיותו ומנסיונו של השף. המטבח, כמרכז החלל, מהווה נקודת שליטה וחלוקה של החלל. הוא מפריד בין אולם הכניסה לאולם ההסבה ויוצר אפשרות לחלוקת קבוצת הסועדים. הסועדים ישוביםבצורת ישיבה שונות סביב הלאונג'-בר הממוקם אל מול המטבח. הריהוט הוא חם ונוח, אך אינו אחיד בסגנונו. בעיצוב הפרוייקט נעשה שימוש בלבן כצבע מאחד, והוא משובץ כנקודת צבע בפריטי הריהוט ובחפצים שונים המשמשים את החלל לאירוח.

השילוב בין החלל התעשייתי לפריטים והצבעים הבונים את חווית האירוח יוצר איזון בין שני מאפייני הקונספט, התאורה, האהילים, הפמוטים עם הנרות על השולחן, הפרחים,סידור השולחן, הצבעים, הקישוטים והתוספות - כל אלה תורמים לאווירה הייחודית של כל אירוע. אוסף ריהוט הוינטג', שנאסף במאמץ רב ובהשקעה מרובה לאורך שנים על ידי שטרן, משרה אווירת רטרו ומשלים בניגודיותו את המסגרת התעשייתית של לופט והביניין.

ממש כמו הכלים, גם הריהוט הוא מרכיב חשוב בהצלחהת האירוע וללקוח נותרת האפשרות לשנותו. בהתאם לאירוע חלל הסטודיו הוא מודולרי  ומאפשר חלוקה לנישות ופינות פרטיות המעניקות תחושה יוקרתית. אך אינן יוצרות תחושת בדידות או ריק. באירועים רבי משתתפים ניתן לפתוח את החלל ולייצר מקום לקבוצות גדולות בפנים ובמרפסת הדק החלוקה יכולה להתבצע על ידי פריטי ריהוט עומדים או תלויים מחיצות נעות ופרגודים.

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.