Pin It

 

בסטודיו שף – ארז שטרן מציעים השקות מוצר בעזרת מגוון רבדים המשתמשים בשיווק גרילה. ובדומה למחזמר "קאברט" תוכלו להבין שהכסף הוא שמסובב את העולם. וגם בתחילית של "מישהו מטפל בך" - תבינו לפי צילצולי הקופה כי זמן שווה כסף, ובעולם השיווק אפילו הרבה מאוד כסף. לכן שיווק גרילה - הינו אחד מכלי העבודה הייחודיים של איש השיווק, התורם לחשיפת המותג שלכם בדרכים יצירתיות הנושאות בחובן אופי נועז, צעיר, חצוף ואסרטיבי.

מטרתו ליצור פעילות ומסרים חווייתיים המשלבים אלמנטים של שיווק מסורתי עם חשיבה יצירתית הגורמת לסוג של "באזז" בקרב קהל המטרה ומעוררת את תשומת ליבם של קהלי יעד  נוספים. אחרי תשומת הלב באה סערת רגשות הכובשת את ליבו של הקהל ויוצרת חיבור והתחברות למותג, כך שידברו עליו. הדיבור של הקהל מוביל הדעה יגרום להנעה לפעולה בקרב הקהלים הרחבים יותר.

בסטודיו שף – ארז שטרן, אנו עוזרים לחברות וארגונים לעשות זאת באמצעות פעילות קידום מכירות ייחודית בתיזמון המותאם אסטרטגית לזמן הפרסום בזרועות המדיה השונות ומשולב פעילות של חשיבה "מחוץ לקופסא".
אז למה גרילה? כיוון שכשמה - כן היא, מילה בעלת קונוטציה מלחמתית. בעולם השיווק "הלחימה" היא כנגד מוסכמות הקיימות בשרשרת המוצר ובייחוד אל מול חברות מתחרות. אופן פעולה בלתי קונבנציונאלי אשר נועד לזעזע מערכות כללים והסכמות מובנות במרחב האנושי והאורבאני.
שיווק גרילה היא אפשרות עבודה קלה יחסית עבור חברות ועסקים המעוניינים להוסיף ולגבות את הפרסום הקונבנציונאלי שלהן – בכל רשתות המדיה האחרות. בין אם זה טלוויזיה, אינטרנט, רדיו או שלטי חוצות. הבאנו לכם מספר דוגמאות של שיווק גרילה. שימו לב שהפירסום של שיעורי באלט הוא ממש....בכלום כסף ביחס לתשומת הלב ולאפקט התודעתי שזה משאיר על העוברים והשבים.

guerrilla marketing coffee ikea ballet

שיווק גרילה ישתמש במוצר, בעצמים ובסיטואציות מוכרות ויוציא אותן מהקשרן המוכר, הידוע  והמובן מאליו. שיטה שיווקית זו מבוססת על מודל של העברת מסרים "מפה לאוזן" ושיטופן ברשתות חברתיות. השתתפות בהשקה של מכונית ספורטיבית המקובעת על גג בניין גבוה ללא יכולת להזיז את הרכב ממקומו. שימוש בשירותיו של השף ארז שטרן (לדוגמא) לצורך כיבוד העוברים והשבים, בעת שהם מתפעלים מהפירוטכניקה של "הצנחת" הרכב על גג בניין והעלאת תמונותיהם לפייסבוק או לאינסטגרם. כך שלמעשה, מודל "מפה לאוזן" מתעצם ואף משלב בתוכו פרסום במדיות שכלל לא השקענו בהן ולו שקל אחד.
אבל מה כן עשינו פה?

• ראשית, גרמנו לאפקט ההפתעה - יצרנו מציאות שונה בהשקה שאמורה היתה להיות שגרתית ובנאלית עם אופציה לשימוש חוויתי במוצר (כמו למשל נהיגת ניסיון - במידה ומדובר ברכבים).
• שנית, גרמנו לאפקט הגירוי – מי לא רוצה לגעת, לראות ולהצטלם עם מכונית ספורטיבית על גג העולם? – כל שעליך לעשות הוא רק לטפס על גג הבניין ולהתנסות.
• שלישית, העברתם את חלק ממסרי המותג – מלווים במשפט קליט ומיתוגו.
• רביעית, יצירת באזז – כאן אנחנו סומכים על מוזמני ההשקה שיתקשרו ויספרו לחברים ומכרים על אירוע ההשקה שנקרא בדרכם, שיצייצו בטוויר, שיציפו פוסטים בפייסבוק ויעלו תמונות לאינסטגרם.
שיווק גרילה בעולם המקוון הינו אלטרנטיבה יצירתית, פרקטית והכי חשוב זולה יחסית ואפקטיבית. סטודיו שף - ארז שטרן יחשוב איתכם מחוץ לקופסא ויחדיו ניתן משמעות שונה למוצר. הקדימו להיוועץ עמנו בטלפון 050-5852785

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.