כלל ידוע בכלכלה הוא הצורך של אנשי עסקים ביציבות כלכלית ולסביבה שלטונית-פוליטית בטוחה. מה שמשרה אווירה כלכלית בטוחה, מה שמאפשר ים ליוזמה, אמת וחיסרונות עיסקיים להיפך ליתרונות בתקופות משבר. אך בעולם משתנה כמו זה שלנו - יזמים צריכים כל הזמן לצפות לבלתי נודע כמו בשירו "עברנו את פרעה" של מאיר אריאל (שם, מס הכנסה מעקל לו מגבר או באר, בעוד חברת החשמל עיקלו לו מצבר), ואף על פי כן - על הכל הוא מתגבר.

כן, כן! אתם בטח מכירים את התופעה הזו: פגישה עיסקית במשרד. ולמרות שהשיר של m people מדבר על היחסים שבינו ובינה, ניתן לקחת זאת גם במובן העיסקי... כי חייבים להעלות דברים למעלה או להזיז את הדברים שמפריעים הצידה. שעת ארוחת הצהריים מתקרבת והדיון מתלהט, אבל הבטן מקרקרת. שף פרטי לאירוע עיסקי הוא רעיון שעלה בקרב עסקים וארגונים בעקבות תופעת הריגול התעשייתי, ציתותים ושאר הסחות הדעת. תופעה זו הביאה חברות וארגונים גדולים כמו גם יזמים ומשקיעים, לחפש אלטרנטיבה הולמת למסעדות הומות האדם (טובות ככל שיהיו), בבואם לקיים פגישה עסקית. עד לפני מספר שנים, פגישות עיסקיות ומפגשי פרזנטציות התקיימו רק בתנאים משרדיים. כלומר במשרד עיסקי שבו האפשרות הגבוהה ביותר לשמור על שקט, על פרטיות ועל דיסקרטיות עם כל הכלים הדיגיטלים והמיחשוב הרלוונטי. זאת בעיקר בשל זמינות המידע, המחשבים והאינטרנט. עם המעבר לאלחוט ומתוך חיפוש לחשוב מחוץ לקופסא (אך גם כדי להתפנן מעט מחוץ למסגרת המשרדית המשעממת), זיהו יזמים ואנשי עסקים רבים יתרונות שונים בקיום פגישות עם משקיעים פוטנציאליים דווקא מחוץ למשרד, לדוגמא בחדרים פרטיים של מסעדות. כל זאת כדי לשלב Business & Pleasure. ועכשיו עוד יותר מבעבר, שף פרטי לאירוע היא המילה האחרונה בתחום.

 

יזמים רבים השכילו להבין שאדם מדושן עונג הוא אדם חיובי יותר (ואולי יש סיכוי נוח יותר לשנות את דעתו בנושאים מסוימים או לחילופין לרכך את דעתו בנקודות אחרות). כל אירוע עיסקי יוצר חיבור בין אישי טוב יותר בין הנוגעים בעניין ובכך מעניקה לשני הצדדים המתדיינים, זמן רב יותר של שהות בקרבת הצד השני – קרי חלון הזדמנויות רחב יותר. מקום מפגש חדש אומנם מהווה שינוי מרענן לנוף המשרדי ונהנה מיתרונות רבים. אך יחד עם זאת, על הצדדים להכין שעורי בית מדויקים מראש. בדיוק כמו בתהליך נכון של משא ומתן עיסקי.
 
רבים אינם מודעים לכך, אך בעריכת פגישות עסקים במסעדות, קיים חשש רב לריגול עסקי. כאשר מדובר בפגישה בין יזם ומשקיע פוטנציאלי והמיזם אינו אלא רעיון שעוד נמצא בחיתוליו, חשיפתו עלולה להיות קטלנית (על אחת כמה באם אינו פטנט רשום). לעולם אין לדעת אוזניו של מי כרויות לשולחן. במיוחד כאשר מדובר במיזמים עם פוטנציאל כלכלי רב, זה לא סיכון שכדאי לקחת. מעבר לסכנות האורבות מעצם עריכת פגישות עסקים במסעדות הומות אדם ובמקומות ציבוריים, חלק מאנשי עסקים טוענים לא פעם, כי יש רגעים רבים בהם הצד שמנגד פשוט מאבד קשב, כי משהו מסיח את דעתו. בהתחלה זו המלצרית שניגשת לשאול משהו, בהמשך המוסיקה או השיחה הקולנית של הזוג בשולחן ממול. קושי נוסף שנתקלים בו יזמים רבים בבואם לקיים פגישה עיסקית במסעדה, נובע מהרצון לקלוע להעדפותיו הקולינאריות של המוזמן – ובצדק.

גם זוגות אוהבים, יכולים להנות מארוחת צהריים רומנטית (כמו בשירם של אברהם חלפי ויוני רכטר ובביצוע של אריק אינשטיין ויהודית רביץ).



אנחנו, בסטודיו שף-ארז שטרן רגילים לעשות שעורי בית עם כל לקוח ולקוח לגבי העדפותיו הקולינריות, לפני שנשלח הצעת תפריט. בכך ניתנת ללקוח הבחירה לקלוע לטעמם של כל המוזמנים ובלי לקפח אף אורח או משתתף בישיבה.
ייחודו של סטודיו שף-ארז שטרן, בכך שהוא מחויב לא רק ליצירת חווית אכילה איכותית ויוצאת מן הכלל, אלא גם בשמירה על דיסקרטיות מלאה. מלבד היותו אדם דיסקרטי ושומר סוד של לקוחותיו, אין זה אלא הגון שארז מוכן לחתום על חוזי סודיות באם נידרש הדבר.
בהקשר העיסקי, לשף-ארז שטרן מגוון פתרונות קולינריים כמו השקות מוצר, תיכנון כנסים וימי גיבוש לעובדים וללקוחות, לארגן ימי עיון, למצוא מקום לקידום מכירות, ופרייבט רום לישיבות הנהלה ודירקטוריון.
 
צלצלו עכשיו והקדימו להזמין מקום 050-5852785

עיסקית 

התפריטים באתר זה מייצגים את יכולותיו של שף ארז שטרן, אך אינם מחייבים אותו בשום צורה לדבוק בתכולתם המלאה

ציון 2 מתוך 5 - הצביעו 2
Thank you for rating this article.