מה הכי ישראלי בעיני ישראלים רבים ובעיני עם ישראל? מה הופך אותנו ל"עם הזה שכמה טוב שהוא כזה" כמאמר השיר של יהורם גאון? 
האם זה החומוס שהוא הכי אנחנו? או האוכל הרב-עדתי של כור ההיתוך הישראלי, ממנו אנחנו כל כך נהנים? 
האם זו ה"תוגרדרנס" (thogetherness) שמייצגת המשפחה הישראלית על שלל בני המשפחה המורחבת, טפיה וילדיה? הנטייה שלנו להתלונן עליה (כמו שירם של הדודאים על שבוע האחווה)? 

 

או שמא אהבת המולדת? שירי ארץ ישראל והלהקות הצבאיות? מערכת החינוך והתכנים הלימודיים שניתנים לילדנו? אולי מטס חיל האויר ביום העצמאות? אולי סרטי הבורקס או הנהיגה התזזתית וחוסר הסובלנות שלנו? היוזמה היהודית (הראש היהודי הרי ממציא לנו פטנטים) על פי אורי זוהר? חדשנות אומת ההייטק והסטארט-אפ ניישן?
מה יותר ישראלי מאשר למנגל באחו, לנפנף "על האש", להבעיר אש ולהדליק את הגריל או האסכלה, ודווקא ביום העצמאות?

 

אנחנו רוצים להציע לכם חווית שירות ייחודית ועל כן בסטודיו שף - ארז שטרן תמצאו מגוון פתרונות קולינריים וביניהם אירועי בוטיק ואירועים קטנים וכמובן את חנות המשלוחים שלנו ממנה תוכלו להזמין מבחר של סלטים ואוכל מוכן שישלימו את התפריט שלכם. תסכימו איתנו שאין כמו תחושת החופש מהמעמסה והמטלות כאשר מישהו אחר (שף פרטי) יעמול ויעבוד בשבילכם כמו השף - ארז שטרן, ויוצא אתכם לעצמאות ולחופש ממטלות המטבח, המינגול וריחות העישון שנדבקים לבגדים. אז קבלו את הצעתנו לתפריט יום העצמאות:

יום העצמאות

התפריטים באתר זה מייצגים את יכולותיו של שף ארז שטרן, אך אינם מחייבים אותו בשום צורה לדבוק בתכולתם המלאה. אנו מקפידים להתאים את התפריטים שאנו מציעים לכל לקוח וקבוצה בהתאם לשיחה מקדימה שאנו מנהלים מבעוד מועד.

ציון 5 מתוך 5 - הצביעו 1
Thank you for rating this article.