Pin It

אנחנו חיים בעולם שטוח מלא בהצעות ותחרות עם שפע של מאכלים שונים ומזונות שקורצים מכל עבר. המגוון של מטבחי העולם – גם הוא רחב. החל ממטבחים אירופאים כמו הצרפתי והאיטלקי המשך במטבחי אסיה המרובים ועד למטבחי דרום אמריקה המאופיינים.

הייחוד של מדינת ישראל בהקשר הקולינארי הוא שבשלושת העשורים האחרונים התפתח פה מטבח של כור היתוך, שהמיוחד בו הוא עצם קיבוצם של יהודים רבים (אירופאים-הנחשבים אשכנזים יחד עם עולי מדינות המגרב ומדינות המזרח הקרוב-הנחשבים ספרדים או כאלה מעדות המזרח) שהביאו כל אחד את המטבח שלו ונוצר מעין שילוב מיוחד במינו הכולל גם את המטבח הפלסטינאי המקומי. את אותו שילוב מיוחד ניתן לראות כמעט בכל בית ובכל מסעדה בישראל. למרות השוני בין הקולינריה הישראלית המתפתחת לגסטרונומיה הצרפתית (עם ותק של למעלה מ-200 שנים)

 

למרות הגיוון הרב הזה, משום מה אנחנו יכולים לראות שדווקא בישראל אין מספיק דגש על אוכל בריא, והיחס לאוכל שכזה החל להתפתח ולצבור תאוצה רק בשנים האחרונות כמגמה בין לאומית. ומכיוון שישראל נתברכה בשפע של פירות וירקות טריים וזמינים בשווקים, אין פלא שנהפכה במקביל למעצמה בכל הקשור במטבח הטבעוני.
עם זאת, למרות הצורך והרצון לשמור על תזונה בריאה, הרבה יותר קל להתפשר על אוכל מהיר או על מסעדות שלא מקפידות על הבריאות. רבים מאיתנו חיים את החיים סביב השעון כשאנו נעים בין עבודה למשפחה ולפעמים הדרך הפשוטה ביותר היא לקנות מה שזמין וזול. בדרך כלל הדברים הבריאים באמת הם או זולים ופשוטים מאוד כדוגמת פירות וירקות שזמינים, או יקרים ומורכבים. למזלנו, אנחנו נמצאים בעולם שמתפתח כל הזמן וניתן לראות שיפור מהיר בתחום הקולינריה. פתרונות קולינריים רבים נוצרים כדי למלא את צורכיהם של הצרכנים. ניתן לראות מתכונים חדשים שנוצרים על ידי מוחות מבריקים ואף תוכניות הבישול בטלוויזיה עוזרות לנו לפתח את עצמנו באופן קולינרי ולהרחיב את הידע, היכולת והניסיון שלנו כצופים.
השף ארז שטרן מתמחה במבחר פתרונות קולינריים. כך שאם אתם באמת רוצים לפנק את עצמכם, אתם בטוח יכולים לבחור במנעד שירותיו של השף ארז שטרן על הפתרונות השונים שהוא מציע:
• נתחיל באוכל זמין, אוכל מזין ומהיר עם מבחר מגשי אירוח ברמה גבוהה ואוכל מוכן בחנות המשלוחים. כמו מגש הפלאפל במיני פיתה. מנה ישראלית וידידותית למשתמש. 

פיתה פלפל

• נמשיך בסדנאות שהשף ארז שטרן מציע על המגוון הרחב שלהן (הן סדנאות ע"פ מטבחים לאומיים והן סדנאות נושאיות). כאן הבאנו לכם סרטון עם שני קינוחים אהובים על ידו.

• ואם כבר בסדנאות אנחנו מדסקדים, לשף ארז שטרן יש גם הרצאות שהוא מעביר בתחומים המשיקים לתחום הלייף סטייל והיוקרה, לחווית לקוח, לשירות ולענף המזון וההסעדה. חושבים שאתם סקרנים כמו הפנתר הורוד?

• בעוד המוצר העיקרי מבין שירותיו השונים הוא שף פרטי. מה זה אומר שף פרטי? זה אומר שהוא – באופן פיזי – מגיע מחד לבית הלקוח לאירוע משפחתי/אישי פרטי ומאידך מציע גם לוקיישנים שונים ברחבי גוש דן כמיקום אלטרנטיבי לאירוע ביתי מצומצם. בשניהם הוא משמש כפרסונה המרכזית בחוויה הכוללת עבור כל אירוע מיוחד (זה שהשף ארז שטרן משמש כפרסונה מרכזית באירוע, לא אומר שהוא גונב את ההצגה לחוגגים עצמם). השף ארז שטרן הינו בעל מקצוע שעבר לימודים והכשרה במיטב בתי הספר והמסעדות בהן עבר סטאג'ים (כחלק מלימודיו), חקר את העולם הקולינרי כדי ללמוד מהטובים ביותר בתחום, חיפש איך להתקדם ולהתפתח ולמד מהניסיון הרב שצבר. כשהעיסוק המרכזי באוכל כמעט יומיומי, ארז פשוט למד והפנים (ולכן – גם יודע) איך להתמודד עם אתגרים קשים בתחום האירועים הקולינריים על רבדיו השונים.

• שפים בכלל ושפים ישראלים בפרט יודעים לחשוב מחוץ לקופסא, להתמודד עם משברים ומצבי לחץ (כמו רמי המגלם עכברוש עם חלומות להפוך להיות שף בסרט "רטטוי") ולמצוא פתרונות קריטיביים לצרכים משתנים של לקוחות שונים וכך גם אצל השף ארז שטרן שיודע למצוא פתרונות קולינריים טובים לכל מטרה, בין אם בעל האירוע רוצה הגשת אוכל בצורה אישית וחמימה בארוחת ערב רומנטית (כמו שג'ין קלי שר את שיר אשיר בגשם) עבור זוג סועדים ובין אם מדובר במגוון אירועים גדולים יותר ויש צורך לספק מגוון רחב של מטעמים למספר רב של מוזמנים. הפתרונות הקולינריים באים לידי ביטוי בטעם של האוכל, בהכנת האוכל (בד"כ מדובר במטבח פתוח) לנגד עיניהם של המוזמנים. בכמויות הנכונות ובהגשת האוכל בחכמה רבה בהתאם לצורך (כלומר שיטות ההגשה השונות).

• גם שובר מתנה לארוחה פרטית עם שף יכולה להיות פתרון לשי מכובד, טעים ומהנה. הן במסגרות תעסוקתיות והן במסגרות פרטיות. פשוט...איזה אחלה עולם.

• לכל הנוסעים לחו"ל, לשף ארז שטרן מספר פתרונות בתחום התיירותי. ראשית, תוכלו להעזר בשף ארז שטרן כמי שיצביע וישרטט בעבורכם מסלולי טיולים (במיוד אם מדובר על סיורים קולינריים). שנית, תמצאו אותו פרטנר כשף פרטי לנסיעות בהן הוא יתלווה אליכם לנסיעה. זהו שירות המיוחד לאלה הנוסעים רבות לחו"ל (אין כמו לטוס כחול לבן) ואתם מספיק דעתניים לצרכים הקולינריים שלכם כדי להזמין שף אישי שיתן לכם מענה מסביב לשעון! ארז שטרן הוא הכתובת המתאימה עבור מי מכם שמחזיק מטוס פרטי, ולכל מי שזקוק לשף בטיסה עצמה.

• אם פעם חשבתם לכתוב ספר מתכונים משפחתי ודחיתם כל הזמן מאין ספור סיבות - עכשיו זה הזמן לממש את החלום עם השף - ארז שטרן שהוא גם מתכונאי. בדיוק כמו היצירה המקסימה של באך המבקשת מהאלוקים לברך את משכימי הקום, גם אנחנו בסטודיו שף - ארז שטרן אוהבים את אנשי העמל והעבודה. אותם אלה הקמים מוקדם בבוקר ויוצאים לעבודתם, ואין כמו יוהאן סבסטיאן באך כדי להמחיש ביצירתו בגרסת הג'אז של הסווינגר סינגרס.

 

• ברבות השנים, הפך המטבח בתרבות הישראלית למקום הכי שימושי ולזה המרכזי בכל בית. כמאמר "אמור לי מיהם חבריך ואומר לך מי אתה!" כך היום, נהוג לבקש סיור בבית שעבר שיפוץ ולראות את המטבח, את גודלו ואת שם היצרן - כדי לדעת מי האדם הגר בבית. כך שגם אם אתם בשלנים בטבע שלכם וגם אם לוא – כאן תמצאו שף שיודע לעזור לכם בסידור, עיצוב והלבשת הבית עם דגש על חלל המטבח, כמו גם בכל שאר חלקי הבית.

• כאוהד של התרבות הבריטית, וכמי שעוקב אחר בית המלוכה שם, אחד הדברים שהשף ארז שטרן אוהב הוא דווקא שירות של תה מנחה, הידוע יותר כ"אפטרנון תה". בדיוק כמו בשירו של סטינג על חברו הבריטי המרגיש בזרותו ובניכור בעיר ניו-יורק, כך גם מרגיש השף ארז שטרן בכל הנוגע לתרבות השיח הרועשת בישראל. לכן תמצאו שארז מעביר סדנאות לנימוסים והליכות. זוהי הזמנה לרגע של שקט ושל רוגע. ללגום תה (או קפה). וכמובן אפשרות לרכוש ערכות (קיטים) של מזונות המתלווים לתה בחנות המשלוחים שלנו. תוכלו להזמינם עד הבית או לפיקניק בחוף הים או בפארק הקרוב לבית מגוריכם.

אין ספק שלאורך כל שנות הניסיון שלו – השף ארז שטרן – הנחשב לאחד המוכשרים בתחומו, והוא רותם את צוותו בכדי לייצר חווית משתמש ללקוחותיו באופן העילאי ולראייה תמצאו את לשונית ההמלצות המספרת על למעלה מ-18 שנות ניסיון של שירות והגשת אוכל על ידי השף ארז הנעשים ברמה הטובה ביותר ועל הצד הטוב ביותר. כמעט בכל אירוע לקוחותינו שמים דגש בהמלצותיהם הן על האוכל המוגש בפניהם והן על החוויה הקונילרית העוטפת אותם לאורך כל הארוחה, ובכך עושים רושם טוב ללא ספק על המוזמנים שלהם. בסטודיו שף – ארז שטרן אנחנו מקפידים שהדברים יהיו מתוכננים נכון והיטב ולכן רמת הביצוע של השף ארז נחשבת מן הגבוהות בשוק השפים הפרטיים ובכלל בתחום המזון. השף ארז שטרן מקפיד על כל פרט קטן כאילו היה הפרט החשוב ביותר וללא ספק רואים את זה בתוצאות. זה מה שמבדיל את השף ארז שטרן משפים מקצועיים אחרים.

ציון 4 מתוך 5 - הצביעו 2
Thank you for rating this article.