Pin It

יכול להיות שזה יום הנישואין שמתקרב שגורם לכם לבדוק מהן האופציות שעומדות בפניכם להפתיע אותו/אותה. יכול להיות שזה סתם יום הולדת 26 (כמו רבקה מיכאלי בשירה), כלומר לא יומולדת חשוב או עגול. יכול להיות שאת רוצה לציין את חידוש ברית הזוגיות או שאתה רוצה להפתיע אותה מכל סיבה אחרת, אין כמו שף פרטי לארוחת גורמה בשביל להשיג את המטרה.

ארוחה רומנטית עם שף פרטי כמו ארז שטרן היא חוויה ייחודית ואותנטית ממש. היא משהו שלא שוכחים זמן רב. וכן, היא כמובן גם טעימה מאוד. ארוחת שף נעשית תוך שמירת האינטימית והרומנטיות של הזוג. מדובר על חוויה קולינרית שמתאימה לכל אותם אוהבי החיים היפים. לאנשים שרוצים ויודעים להשקיע את מירב המאמצים ואת כספם כדי לקבל מוצר ברמה סופר-גבוהה. לאנשים שאוהבים אוכל בתפירה אישית ולא סתם ללכת למסעדה. ארוחה כזו מוכיחה את יכולותיו של השף הפרטי וכוללת את מיומנויותיו הגבוהים של ארז שטרן תוך הדגמה של רמת אירוח והגשה, תוך הקניית אוירה ייחודית וכיף גדול. 

רוצים להפתיע? השף המארח – זו אופציה אחת
ארוחת שף יכולה להיות בכמה קונספטים. במיוחד כשאתם רוצים להפתיע את בן/בת הזוג במשהו מחוץ לבית, זו יכולה להיות אופציה מצוינת גם עבורכם כמי שמזמין את השף, וגם עבור המקבל. אתם יכולים להגיד שאתם הולכים לארוחה (תלוי בתיזמון המבוקש, כי מבחינתו של השף-ארז שטרן, זה הרי יכול להיות ארוחה בכל שעה שתבחרו) והצלע השנייה שלכם לתומה תחשוב שאתם הולכים לעוד מסעדה, טובה ככל שהיא תהיה אבל לא מפתיעה מבחינתם. כשתתקרבו לביתו של השף היא לא תבין לאן אתם לוקחים אותה וכשתיכנסו היא תראה את השולחן הערוך, את הנרות וכל העיצוב שמסביב, היא כבר תישאר פעורת פה.

אופציה נוספת – הזמינו את השף אליכם הביתה
אם אתם לא רוצים לטוס לחלל (כמו מוסיקת סטאר-טרק בתיזמורם של הסווינגר סינגרס) אז אצל השף ארז שטרן תמצאו מבחר של פתרונות בתחום הקולינרי, וכך תוכלו להישאר בארץ. זה מתחיל בשירותי שף פרטי לארוחה רומנטית בלוקיישן שהוא מספק או בבתים מושקעים ויפים – זה כמובן יכול גם להיות אצלכם בבית (במידה והצלחתם להוציא את הילדים אל הסבים והסבתות, או שהצלחתם לחפף אותם לישון אצל חברים).
השף ארז שטרן ישמח להגיע גם אליכם, בין אם זהו הבית שלכם או כל מקום אחר שאתם רוצים ששם תהיה הארוחה. כשמדובר בלוקיישן שאתם מספקים הוא יביא איתו את כל הלוגיסטיקה המתבקשת מאירוע של ארוחה (כלים, נרות וכל מה שמסביב). השף ארז שטרן הוא בוגר ביה"ס על שם פול בוקוז בליון ועל כן חשובה לו החוויה הכוללת גם את כל אומנויות השולחן. לכן אין כמו עריכת כלים יוקרתית, יין משובח, עיצוב שולחן, נרות ריחניים וכמובן תפריט גורמה כדי לחגוג את החברות שביניכם, את הזוגיות והרומנטיקה. אם זה בבית שלכם זה עוד יותר עוצמתי, וההפתעה יכולה להיות כשהיא חוזרת מהעבודה.

למה לא לבשל ביחד?
אופציה שלישית היא לשלב את הארוחה יחד עם סדנת בישול זוגית – שתקדים לה. השף ארז שטרן מציע את השילוב של סדנת בישול וארוחה מפנקת – שממנה תוכלו להנות לאחריה. אין ספק שהבישול המשותף עם שף פרטי יכול להיות עוד הרבה יותר חווייתי מסתם עוד ארוחה. אין כמו ללמוד משף מן השורה הראשונה, ואין כמו לאכול את מה שאתם בישלתם, זה כיף גדול ואלמנט החוויה הקולינרית מהווה ייתרון משמעותי של השף ארז שטרן על פני מתחרים וקולגות...חוויה כזו שלא עוברים כל יום. רוצים לדעת כמה לקוחותינו אוהבים אותנו? כנסו ללשונית ההמלצות שם תוכלו להיווכח מכמות ענקית (מעל ל-600) המלצות של מיטב לקוחותינו.

אז אם אתם מחפשים איך להפתיע אותו/אותה לרגל אירוע אינטימי משותף, תפריט טעימות או ארוחת שף יכולה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. בעיקר כיוון שלא תשכחו את מכלול הפרטים הקטנים שמייצרים את חווית השירות המושלמת. רוצים לדעת איך זה עובד? רוצים לדעת איך אנחנו בונים תפריטים? כי אנחנו כמובן נדריך אתכם לפני (בשיחה הטלפונית) ונוודא שמה שאתם אוהבים לאכול הוא המזון שיוגש לכם בהתאמה מירבית למוזמנים ובמיוחד אם יש לכם צרכים מיוחדים או רגישויות ספציפיות.

בקיצור, אל תפספסו את ההזדמנות כדי להנות משירותיו של שף פרטי כמו ארז שטרן. צלצלו עכשיו לטלפון 050-5852785 או השאירו את פרטיכם ברובריקות כאן למטה.

ציון 0 מתוך 5 - הצביעו 0
Thank you for rating this article.